czwartek, 1 maja 2014

Prolog

,,Nie w porę może przyjść czkawka, okres, śmierć lub sąsiadka. Ale nie miłość''
     Od kiedy chodzę do liceum, nigdy nie miałam chłopaka. Nie zaznałam miłości i nie traktowano mnie jak córkę. Moi rodzice....nie znałam ich odkąd..od  urodzenia. Do szesnastu lat mieszkałam z wujkiem. Nie interesował się on mną wcale. Miałam wszystko, prócz miłości. Jedynym moim wsparciem była Trish. Czarnowłosa dziewczyna, którą kocham jak siostrę. Ona, jako jedyna mnie wspierała, pocieszała i była ze mną. Jedyne wsparcie, jedyna ona. Dobra i kochająca. Czarnowłosą poznałam jak miałam piętnaście lat. Wpadłyśmy na siebie w parku i teraz,jesteśmy najlepszymi przyjaciółkami. 
         Parę miesięcy temu, kupiłam dom na przedmieściach Miami. Mieszkam sama, ponieważ czarnowłosa musi mieszkać z rodzicami, ze względu na to, że mają chorą babcię. Jednak Trish obiecała, że ze mną zamieszka. 
         Do 16 lat mieszkałam z wujkiem. Nie wolno mi było, pytać o rodziców. O nic nie mogłam pytać. Chodziłam do szkoły i nigdy nie głodowałam, ale nikt się mną nie interesował.
    Kiedy skończyłam szesnastkę, wujek dał mi pieniądze i powiedział ,,Masz pieniądze. Trzymaj się jak najdalej ode mnie i mojej rodziny''. Jak kazał, przeprowadziłam się na drugi koniec Miami. Początkowo mieszkałam w małym mieszkaniu, lecz potem przeprowadziłam się tam gdzie jestem.
     Nazywam się Ally Dawson i mam 18 lat. Jestem niską szatynką o kakaowych oczach. I właśnie przedstawiłam wam w skrócie moje życie...

3 komentarze: